Tre saker

Tre saker så här på kvällskvisten som jag verkligen, verkligen behöver.

  • Ett besök hos frisören för att avfärga mitt hår samt färga för att göra så lik min äkta hårfärg som möjligt. (är dö-trött på att färga håret så ofta).
  • Tröjor, tröjor, tröjor och åter tröjor. Alltid en bristvara i min garderob.
  • Bättre garderobsutrymme. Just nu är mina garderober ganska strukturerade men så fulla så om man ska plocka ut något ur dem så blir dom stökiga illa kvickt.

Nu mina vänner ska jag gå och lägga mig och somna omedelbums, för fy sjutton vad trött jag är!

Kommentarer
Postat av: martina

vad är din äkta hårfärg då? :*

2011-06-01 @ 12:45:42
URL: http://pussen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0