Ge mig vår!

Precis när jag börjat hoppas att det kanske redan började bli lite vår när gräset kom fram på sina ställen och även lite torr asfalt här och var, så börjar det snöa! Fy sjutton vad besviken jag blev när jag tittade ut genom fönstret imorse! Iaf, jag är så trött på vintern så jag har gjort ett litet vår/sommar kollage, detta vill jag ska finnas i min garderob inför vår och sommar 2011:)


1. Bikbok - En långklänning måste jag ha, inget snack om saken!
2. Bikbok
3. Ginatricot
4. H&M barn
5. H&M
6. H&M
7. H&M
8. Ginatricot
9. Bikbok
10. H&M
11. H&M
12. Monki
13. Monki - så snyggt men jag har varit i affären och provat det flera flera gånger men jag passar liksom inte i det, men jag vill fortfarande ha det ;P
14. Monki
15. Monki



Kommentarer
Postat av: millan

har leopardbrallorna, inte något jag skulle strutta runt i ute men hujeda mig vad mysiga dom är!!

2011-01-25 @ 20:58:06
URL: http://electricdirtjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0