Jag har varit i paradiset och vänt

Med andra ord så har jag kommit hem från Turkiet och jag kan inte säga något annat än att det var HELT UNDERBART! 45 grader i luften och 32 i havet. Det låter kanske skräckinjagande med sån värme, men man vande sig förvånansvärt fort. Det var helt fantastisk mat och för att inte tala om efterätten. Hotellet var hur fint som helst och alla som jobbade där otroligt service intriktade. All inclusive var helt klart värt att ha, det var bara att ta för sig utav allt utan att behöva använda plånboken en endaste gång. Det var verkligen som dom säger i dendär reklamen "lämna plånboken hemma".

Jag ligger och plaskar på hotellets privata strand.


En dag  testade vi att dyka med tuber, och såhär snygg såg man ut under vattnet.

Nej, nu väntar 200 olästa blogginlägg, gratta pojkvännen som fyller år idag och gå på loppisar som varit stängda under sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0