Du kommer aldrig mer vara ensam, aldrig mer den hemska känslan.

Just nu behöver jag verkligen tre olika saker... Och då menar jag verkligen BEHÖVER!
De tre sakerna är.

* Skor (jag har ärligt talat använt ett par skor tills det gått hål i sulan , detta är något nytt för mig) O.o
* Tights/leggings (vad man nu vill kalla det jag har aldrig förstått skillnaden).
* Axelväska (som jag med använt tills den inte ens går laga längre). Väska är svårast att hitta, har letat i varje affär både här hemma och i göteborg men har inte ens hittat någon som varit okej, antingen är dom JÄTTE JÄTTE STORA eller så är dom pytte pytte små.

Här är lite av de här tre sakerna jag skulle kunna tänka mig.


Skor:
Hittade ingen bild på dem.

Tights:

1.Ginatricot
2. Lindex
3. H&M

Väskor:

1. Lindex. Vet inte riktigt varför jag satte dit den där för nu tycker jag inte ens den är fin, tror jag x) Men den får sitta kvar som utfyllnad;P

2. Asos. Det är liksom en ananas, sjukt söt:D

3. H&M. Ser lite för fejk ut dock:/

4. Topshop. Hur fin som helst men jag vet inte.

5. H&M. MEN den kostar 800 kr och det tycker jag helt enkelt är för mycket för en H&M väska.

Kanske beställer ananasen för den var så söt(a)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0