Jag skulle vårda dem som om de vore mina barn!

Jo, det är sant. Så är det faktiskt.
Men de är inte så dyra, typ önska sig i julklapps pris eller spara till efter man varit i sthlm pris.


Denna "Chanel 2.55 jumbo" kostar 1299 kronor, vilket jag helt klart skulle kunna lägga ut på en chanel, FÖR SE PÅ DEN!


Och denna ur tjusiga miumiu kan man stolt få bära för 1599 kronor.
Jo jag skulle nog kunna lägga ut det, för... SE PÅ DEN!


Eller denna vackra mulberry för 1499 kronor.


Eller dessa underbara från Friis & Company. Perfekta och rosettiga.

Åhh, jag behöver verkligen investera i en bra handväska.

Kommentarer
Postat av: Fanny

var finner man chanellen och miu miuen?

2009-09-15 @ 17:25:33
URL: http://magicmirror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0