Ett pannband blev det


Nu är det klart och jag blev ganska så nöjd, men jag tycker det blev liiite för brett men inget som direkt stör mig.


Skulle bli ungefär som detta pannband från H&M. Men jag gjorde på mitt sätt och jag tänker nog göra ett till fast i annan färg och lite smalare denna gång.


Imorgon ska jag försöka pallra mig iväg till skolan, idag somnade jag när jag la mig ner för att vila i fem sekunder efter frukosten och vaknade inte förrän klockan tretton, smidigt Mathilda.

Och jag har konstaterat att jag verkligen behöver klippa mig men jag vill ju spara ut håret, men det går inte ha det såhär för det är hemst fult just nu. Håret gör inte som jag vill att det ska.

Och förut var jag, pappa och råttan ute på promenad, råttan hade det så mysigt innanför min päls:)

Kommentarer
Postat av: Linda

Hörre du va sött, jag måste också prova! (a)

hemma från skolan förkyld iallafall, inget feber eller så. Bara snuva och hosta. Just nu virkar jag en halsduk, hihi!

2009-10-06 @ 11:26:16
URL: http://itslinds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0