Idag har jag i klockslag

Kl 10.30
Jag gick upp, åt frukost, borstade tänderna och allt det där.

Kl 11.00
Jag tog upp råttorna och satte mig och skrev tips i min bok.

Kl 11.30
Min kusin och min faster kom på besök.

Kl 12.00
Vinkade hejdå till min storasyster och hennes kille.

Kl 12.30
Jag klippte och klistrade lite.

Kl 12.00
Jag och pappa åkte ut i skogen och plockade mossa till min mamma och mormor.


Kl 13.00
Lämnade mossa hos mormor.

Kl 13.30
Vi kom hem och matade katterna som vi är kattvakter till.

Kl 14.00
Jag testade några nya nudlar.


Kl 15.00
Jag satte mig och tittade lite i datorn.

Kl 16.00
Hade inget att göra.

Kl 17.00
Åt någon gratäng som pappa gjort.

Kl 17.45
Pappa och jag gick till kyrkogården för att titta så farmors ljus brann, det gjorde det inte så han hittade ett halvbränt i soptunnan som vi tände. x)

Kl 18.30
Gick till mamma som höll på och fixade inför julmarknaden här.


Kl 18.45
Fixade ett par örhängen av två katter som jag hittade hos mamma.

Så mycke längre har jag inte kommit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0