Idag har hänt något förfärligt!...


Ja som sagt.
Idag bet min råtta mig HÅRT och djupt så det höll på att blöda i över en timme, det bara blödde, blödde och blödde.
Min råtta har faktiskt blivit mer och mer folkilsk (om man nu säger så). Men detta var första gången hon bet MIG, jag som aldrig gjort något ont mot henne.
Annars kan jag förstå om mina kompisar stoppar in händerna med lukter hon inte känner igen, om hon då nafsar till lite som självförsvar. Men hon har aldrig bitet så det gått hål någon gång förut.
Finderar på om detta kan ha något med att göra att hon är blind.

Pappa vill slå ihjäl henne, men det kommer inte på frågan, det har ju bara hänt en gång, och på mig som tur var.

Kommentarer
Postat av: Milda

nej, döda inte råttisen :O

2009-07-21 @ 01:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0