Nu ska jag berätta något himlans bra


Om man är godissugen och inte har något hemma, som jag inte hade denna lördagkväll, vad tänkte jag på, lördag utan lördagsgodis, jo att jag inte var godissugen, men då blir man ju det såklart.

Iaf, då kan man göra något som är himla gott, om man nu gillar smaken av äppelpaj.

Så här gör du:
Skala ett äpple (jag har ett halft äpple i mitt) skär äpplet i skivor och strö på lite socker hur mycke men nu tycker att man vill ha.
Ta lite valfri musli och lägg över funkar säkert med vilken musli som helst, jag har iaf sån med havregryn och grejer i.
En klick smör och skjuts in i mikron. Låt stå där tills smöret smällt ungefär.
Ta ut, strö på lite kanel och häll på lite vaniljsås, grädde funkar med om man häldre vill ha det.

Väldigt gott:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0