Sen i Onsdags

I morgon ska jag övningsköra.


Idag stickade jag på mitt stickningprojekt och kom ganska så långt.


Igår hittade jag ett par mycket fina strumpbyxor på indiska som jag köpte.


Jag fick även paket på posten från fina Matilda.


I förrgår satt jag hela kvällen och målade ett gotiskt fönster till skolan, en jugfru Maria med tiffanylampans näckrosmotiv runt om.

I Torsdags var Linda, Milda, Lina och jag och åt på pizza.

I Onsdags var jag i skolan för första gången på ca två månader.





Kommentarer
Postat av: Linda

najs, en film att se alltså. Jag är väldigt nyfiken på din mössa, den ser väldigt söt ut. Och strumpbyxorna var så snygga att jag skulle kunna dö!

2009-11-15 @ 19:58:13
URL: http://itslinds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0