Höstens

Hejhej, tjyvade denna från en annan blogg! Så här får ni lite kul att läsa...

Favoritplagg i garderoben just nu:
Ett par tantrutiga höga byxor från H&M:s höst kollektion, en supertjusig skjorta med Zebror på från Versace som jag hittat på myrorna och allt jag köpt i Turkiet :)

Byter gärna garderob med: Carrie Bradshaw/ Sarah Jessica Parker. Hon har liksom lika snygga kläder på riktigt som i sex and the city så det spelar ingen roll, bara alla designerskor ingår!


Trivs bäst i: Något med hög midja och mycket färg/mönster.

Bästa stiltipset: Finns inget som är för mycket eller för utstickande!

Vanligaste färgen på mina kläder:
Olika perioder, men minst vanliga är i alla fall svart.

I höst kommer jag gå klädd i: Har redan hittat mina perfekta höst boots med platå som ska investeras vid nästa lön. Utöver det varmt och gosigt för frysa är aldrig trevligt.

Men absolut inte i: Endast svart.

Jag doftar just nu: Har sällan parfym eftersom jag är väldigt känsligm för det. Men när jag har det använder jag en som doftar vanilj aktigt som jag haft hur många år som helst. Det är den enda parfymen jag hittat som inte ger mig huvudvärk efter 3 sekunder (förutom herrparfymer).

Om du fick ett plagg/ en väska/ ett par skor gratis, vad skulle du välja?: Jag har totalt fastnat för pradas platåbrogues, fast jag vet dock inte vilken färg. Blått är ju flått iof...



Höstens köp: Ett par svarta platå boots och en mysig jacka.

Höstens behåll: Långklänning, fast inte i dom somriga färgerna!

Höstens släng: Plagg med ljusa sommarfärger, det ser bara konstigt ut att ha på hösten/vintern (jag stoppar undan till nästa sommar). Men det är ju inte riktigt höst än faktiskt.

En ideal höstoutfit: Något ulligt, gulligt, varmt och gott.


Nu ska jag äta crepes med svampstuvning på egenplockade kantareller, det är inte fyskam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0