Joho då!



Jag fick en tatuering i julklapp av min storebror, och nu har jag kommit på vad jag vill göra.
Jag gjorde en ful provisorisk för att testa hur det skulle bli på ett ungefär. Jag gillar trekanter, trekanter förknippar jag med Snook som jag ALLTID gillat, så en svart trekant på handleden ska det bli, enkelt men fint (enligt mig).
(kanske lite större än på bilden doc).

PS: Jag testade göra en som inte var ifylld, vilket jag tyckte var snyggare så det får nog bli det istället. Kanske på båda handlederna? Maby baby!

Kommentarer
Postat av: Linda

åh när ska du göra det?

Jag är jävligt sugen på tatuering också men jag vet inte vad jag ska göra. Vet inte om stjärna känns så najs längre. Är inne lite på min blottarbat (om du kommer ihåg den) Handleden är snyggt, vill ha något där med.

2010-01-25 @ 19:32:12
URL: http://itslinds.blogg.se/
Postat av: M-ild-a

Herre min gud. jag sitter här med en triangel i tursh på underarmen. Samma tanke slog mig i fredags.

2010-01-25 @ 22:59:10
Postat av: Maxagathe

Wow Pete, what an amazing new site you have now; great therapy and loads to contemplate. Thanks for building my new art/design site - can not wait to see the end result.

2011-01-11 @ 11:39:50
URL: http://maxagathe.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0