Mina fina skor!

Här är bild på några av sakerna jag köpte i lördags...


Strumpor från Lindex, det är glitter ifall det inte syns:)


Detta är skorna jag köpte i lördags, som jag suktat efter i nästan ett år men tyckt att dom varit lite för dyra för ett par klackskor, nu är dom äntligen mina, huu vad glad jag är! :D


En lila klocka, när jag kom hem sa pappa "kan du aldrig köpa en normal klocka"
Jag älskar lila, som jag föraktade så förr... Och den kan man köpa bland annat här.


Solbrillor från Lindex:)
Det var allt jag lyckades fånga på bild men det kommer mer..

To be continued...


Kommentarer
Postat av: Millan

har klockan, eller hade. Den gick sönder med en gång :(

Så ska köpa en adidas istället :D

2010-02-01 @ 16:12:50
URL: http://electricdirtjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0