What's in your bag


På Flickr finns det en såndär kul grupp som tar kort på vad de har i sina väskor som du hittar här så jag hade inget bättre för mig så jag gjorde samma sak.

Börjar med väskan som är min mammas.
Plånbok vad som finns i den vet väl alla redan, bankomatkort och sånt där.
Bok, Fördjupade studier i katastrof fysik av Marisha Pessl.
Mumin almanacka, tunnelbanekarta och tågkarta över Japan som jag fått av min storasyster (på japanska dock).
Compeed plåster för skoskav som jag får ganska ofta.
Stimorol tuggummi.
Lypsyl med Lindas lock på.
P-piller.
Liten mini necessär med olika behövligheter, alvedon, tjejgrejer och sådant.
Ipod.
Hårnålar (med rosett på).
Extra nyckel (hem).
Nyckelring från morfar, mina två skåpsnycklar, hem nyckeln och Tors skåpsnyckel.
Försvarets solbrillor.
Mina glasögon med det fula fodralet som man fick till (letar efter ett nytt).
Minneslappar.
Penna.
Usb minne med min skolas namn på (Folkuniversitetet).
Mobil.
Busstidtabell över stadsbussarna i Skövde.

Nu tänker jag, bär jag runt på så mycket skit!?
Inte konstigt min väska är tung.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0