Min helg

Övriga helgen har hjälpt mamma en stund på loppisen, Tor har varit här från lördag till söndag, stickart klart mitt lilla projekt, bild kommer när det är helt klart och omjag blir nöjd, jag har även varit på älgsafari med pappa, vi såg en älg men jag tog ju givetvis inte med min kameran (pappa och jag gör det ibland ,åker runt på småvägar där det är kalhyggen och riktiga älgmarker och tittar efter älgar)...

... Och jag gjort iordning i mitt hörnskåp med vaxduk, satt på handtagen, imorgon har mamma sagt att vi ska börja med gaderoberna i mitt rum så snart kommer jag ha en dubbelgaderob med skohyllor och hängare för alla mina väskor :)

I helgen har jag även haft FRUKTANSVÄRT ont i lederna och har fortfarande.


Nu borde jag sova men har ingen lust för det är så tråkigt att sova för jag tycker det är slöseri med tid, jag vet ju såklart att man måste sova men jag vill ju göra så mycket annat.

Imorgon ska jag gå till skolan för första gången på 2-3 veckor ungefär, vi får se hur det går med denna ledverken.

För att tilllägga så har jag inte ätit en enda kanelbulle idag för jag fick reda på det ganska sent, även om jag vetat det flera dagar innan hade jag nog i och för sig inte ätit någon för jag är inte sån, jag äter inte våfflor på våffeldagen häller. Fast jag gillar både våfflor och kanelbullar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0