Barba automaten

Idag ville mamma att jag skulle följa med till Skara, så jag gjorde det, vi gick i secondhander och jag hittade detta...

Två flätade skärp femton kronor styck.

Men sen...

När vi hade handlat ingredienser till mina macarons så gick jag förbi och då såg jag, duduruduuuu, automaten med barba mobilsmycken för endast en tio krona (tycker egentligen det är ganska så fult med mobilsmycken). När jag stoppade i första pengen så tänkte jag att det är säkert fula barbor som ser billiga och skräpiga ut, men ut ploppade en liten söt barba som inte alls såg billig och skräpig ut, mamma hade tyvärr bara två tior och jag hade inte häller några så det fick bara bli två. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0