Idag, imorgon och i övermorgon

Idag har jag vaccinerat mig mot svininfluensan, imorgon ska jag och Tor gå på premiären av luftskeppet som sprängdes, på lördag ska vi åka till Göteborg! :)


Dagen i ära får det bli en bild på min lilla råtta som kanske inte är så liten längre. Men fortfarande världens bästa råtta, tillsammans med alla andra råttor:D

Det finns en sak som gör mig ledsen, det är att man dödar råttor som om dom inte var ett liv, jo visst dom förstör och blir för många men om man tänker efter så är det samma sak med människor, vi är för många och vi förstör jorden på ett mycket värre sätt än råttorna och andra djur gör! Det gör mig ledsen.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Det är sant, det är idiotiskt att vi tar oss rätten att vara de 'civiliserade' och utrota andra individer och till och med arter som råkar störa oss (eller som vi 'behöver' till mat eller kläder). Det om något är ociviliserat och korkat.

2009-11-27 @ 12:52:27
URL: http://theshallower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0