22.46

Det är skönt att ha en allra bästavän, som man kan prata om allt med och veta att vänen inte berättar det.
Jag har en sån vän! Vi lärde känna varandra när vi var småsmåsmå och har sen dess kunnat prata om allt mellan himmel och jord utan att skämmas det minsta.

Att gå hem utan att känna att man har det minsta bråttom och bara plocka blommor och njuta av kvällen efter att ha pratat om allt mellan himmel och jord med sin allra bästa vän är med väldigt skönt.

Jag älskar blommor, har jag gjort ända sen jag var liten och plockar en bukett såfort jag har en chans så gissa hur det ser ut hemma hos oss på sommaren.

(smörblommorna är såklart inte gula på riktigt, jag redigerade så bilden skulle bli lite ljusare och så tyckte jag det såg så trevligt ut med rosa-lila smörblommor så det fick vara så)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0