Idag

Idag var jag tvungen att hämta ut en film på posten för det var sista dagen innan dom skulle skicka tillbaka den och så var jag en stund på stan med Tor för att leta efter en fin låda som han skulle slå in min present i,
då såg jag ut lite så här...


Jacka: Fått av mamma som hon köpt på myrorna, från början är det nog en H&M jacka som jag bara bytt knappar på (knapparna liknar för övrigt chokladbitar).
Kjol: Ärvd från min kusin
Knästrumpor: Jc
Skor: Secondhand.

Det blev en väldigt ljus ful bild men det kan inte hjälpas.



Kommentarer
Postat av: e l i n [estr.blogg.se]

Ja, det ska verkligen bli superkul! :D

2009-12-04 @ 17:10:00
URL: http://estr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0