En söndag

I söndags var pappa och jag ute på en tidig morgon promenad, då såg det ut lite så här...












Lite bra saker:
Imorgon ska det snöa och jag ska göra julgodis med mormor.
Jag har en ny väldigt fin handgjord lampa på mitt nattduksbord.
Halsduken som jag stickar på är hela 61 cm lång nu och jag har precis börjat på nystan nummer två.
I Onsdags hittade jag två jätte fina klänningar på kupan.
Jag har en massa pyssel som bara väntar på att bli pysslat.
Torsdag nästa vecka är det julafton och dagen efter min födelsedag.
Mormor kommer till oss på julafton, i alla fall några timmar:)

Kommentarer
Postat av: torisen

fina bilder plutt<33

2009-12-19 @ 16:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0